Sunday 11 November 2012

kreatif betul!

assalamualaikum,

jom layan gambar dulu...

 pic 1:



bunga ni d hasilkan oleh:

sarang telur 
pic 2:

dihasilkan oleh :

keropok mony!

sure kalu aku tunjuk benda2 yg lain lagi, korang mesti ternganga sebabnye ini semua adalah hasil kreativiti pelajar2 ISTIMEWA SMK Seri Perling, JB. Rase malu gile sebab aku yg normal ni pun blum tentu dpt buat cam diorg...yang aku kagum tu, diorg boleh buat tajak ngan tengkolok pakai gumpalan kertas je..serius, mulanya aku xtau pun ianya hasil dr kertas je.. tah,aku xtau camne diorg buat..hebak kau dik!

lagi satu kan, ade budak istimewa ni boleh tau korang punye hari lahir..macam aku 17 mei 1984 (jgn lupe bagi hadiah tau)..senang2 je dia bagitau hr khamis..memang btul pun sbb aku memang tau aku lahir hari khamis..beliau ni xleh bercakap tau, jd dia akan bagitau dgn menulis.bab beliau ade pakai formula rahsia ke ape, aku xtau le plk tapi itulah, setiap org tu ade kelebihannya kan..  


Ok,daaaa....................


No comments:

Post a Comment