Sunday 23 September 2012

Rancangan tv yang kene follow selain Adam & Hawa

Assalamualaikum,

Korang stress? Camne nak hilangkan stress?...jom tgk 1 rancangan tv yang aku pun baru je sedar kewujudannye..boleh la korang tgk bersama suami tersayang..sesuai la sgt..tajuk2 yang dikupas pun not bad. aku tahu, bt mase ni haruslah yang korang duk follow Adam&Hawa kan? Rancangan ni aku promote sebab aku sendiri dh jadi follower so rasenye xsalah la nk promote kt korang plk kn. Selaku duta astro celop, rancangan ni bersiaran setiap hari kul 6.30 petang saluran pelangi 142. Sebenarnye, aku pun sangat kurang melayan saluran pelangi ni tapi memandangkan dh ade sarikata , jadinye xde alasan lagi utk tidak nonton ya ibu2...

ingat saluran 142 tau

ustad ni mmg suke lebar2kan tgn dia..full of energy la ustad ni!

Rancangan ‘Islam itu indah’ ni di kendalikan oleh Ustad M. Nur Maulana..beliau memang selamber dan klakar. Bile dia bt kelakar tu, xde pulak dia menyentuh sensitiviti sesape. Kire pandai la dia handle rancangan ni dan setiap kali bersiaran, ustad ni suka sangat sebut:

ustad bersama aksi melebarkan tgnnye lagi

Ustad : Jamaaah.........
penonton : yaaa........
Ustad : Ooooooo jamaahh........
penonton : yaaaaa........
Ustad : Alhamdulillah...............

Kire dh jd trademark dia la ni..anyway, selamat menonton..

Ok, daaa..................
    

No comments:

Post a Comment