Tuesday 18 September 2012

siapa isteri cikgu?

Assalamualaikum....

entri pertama terhasil. siapa isteri cikgu?...heee..bajet popular kan...hee...orait babe, saya ini hanyalah insan biase yang telah dijodohkan bersama seorang cikgu lelaki yang ensem...keke...alhamdulillah, sepanjang meniti hidup bergelar suami isteri semuanye ok2 belaka..maklumla bercinta selepas kahwin ni lain (sendri tahu)...blog ini tercipta khas untuk org-org istimewa cam isteri cikgu = aku...istimewa la sgt kan...heee... sebenarnya,aku kehausan,  dahaga, kering idea bagaimana nak jadi seorang isteri sedangkan diri xpandai serba serbi..cari blog2 yg simple pun xde, makcik2 blogger seme kasi resepi jerut leher aku sendri..pavlova la..red velvet la..kononnye untuk dihidangkan kepada mertua yang nak datang rumah...tapi korang tahu tak,  aku ni goreng ikan pun xpass lagi..huhu..dun worri babe, di blog ini, aku akan kongsikan resepi simple, tips dan pengalaman bergelar isteri.  blog ini akan ajar korang semua adik2 cara2 isteri yang xpandai menjadi isteri yang pandai serba serbi..walawei...hebaknyee aku ni...hui...lap peluh sat...
anyway, i  wish all of u, all the best untuk yang baru kawen...
ok, daaaaaaaaaa.....................

1 comment: