Wednesday 31 October 2012

mencari face mask best?

assalamualaikum,

bab survey men survey ni serah kepada hambe...memang selain keje sebagai penjawat awam yg baik hati...weekkkkk..aku memang suke survey bab2 kecantikan (aku tau statement aku xberkaitan pung, tapi izinkan hambe menulis ikut suka hati hambe yee...lalala)..sebab aku nak cantik tapi at the same time, nak save money..ye, sebabnye nak mengamalkan perbelanjaan berhemah..cewahh kau...

n 1 more thin', bile dh berhemah tu dpt le duit tu d salurkan kepada bende2 faedah yg lain...nantikan entri akn dtg..ceh!

utk aku, nak beli produk ni, haruslah yg berkualiti+murah drpd org lain beli=untung..itulah formula math yg aku pakai setiap kali survey brg ( konon formula la sgt, formula math time aku blaja dulu 1 pung aku xingt!)..haha..tapi percaya x, alhamdulillah kebanyakannya misi tercapai, berkat usalah gigih mengoogle x henti2..hahaha 

ok, pertama sekali, this is not tips ya!..sebab aku bukan pakar dr yun nam ke, london skin solution ke, atau sykt yg seangkatan dgnnye pun...1st, tau x kat mane nak cari face mask terbaik?..tempatnye ialah DAISO..face mask kt watson, guardian ke, aku tgk rm5.90 sekeping..itu yg paling murah..n itulah yg dulu2 aku beli pun..isk isk.. tengok kt belakang, produk korea rupanye..most face mask memang dr korea rasenye..penah beli face mask sekeping rege mahal la jgk, tapi end up dengan pakai sebulan sekali je..sebabnye mahal..isk isk..(berapa byk aku nak isk isk nih).... tapi sekarang aku dh x isk isk lg, sebab kat Daiso dengan face mask made in korea ni aku boleh dpt rm5.00 sahaja sekotak, siap ade 3keping kt dalam...yabedabeduuuuuu!!!!

aku setiap kali g sane, sure beli memborong bt stok or bagi hadiah kt kengkawan..n mereka sure la suke gile sebab mayb diorg ingat rege rm20++..untung x aku?..testimoni utk face mask ni, memang ok sgt.. pendapat aku, same je, macam pakai face mask brand ape2 pun cume kalau cost face mask tu xmahal, boleh le korang pakai kerap skit..xdela perasan sayang menebal dlm diri mase nak gune..favourite aku untuk face mask daiso, ialah collagen...yup, aku menang sgt fanatik dengan perkataan collagen..tgk je perkataan tu, sure aku beli punye..ke2, face mask dr ekstrak buah delima mjd pilihan..n ke3, dr madu..banyak lg pilihan kt situ, cume...mungkin face mask 'perisa lain' xbegitu menawan hati n rasenye aku xperlu lg kot face mask anti-ageing....heheeee..ok beb, hopely entri ni membantu dlm pencarian korang... 

nak semua ni? sila ke daiso ioi mall puchong yeeee.....

ok, daa................   

No comments:

Post a Comment