Wednesday 31 October 2012

sila beli oppa kpop style jacket

assalamualaikum,
bile isteri cikgu tgk remaje skrg ni suke sgt dgn kpop..pastu siap kumpul segala macam bende korea, isteri cikgu xpelik pun..biasela mak remaje lagikan suker, dok tercongok depan tv follow citer korea pas satu satu, inikan remaja...ye dak?.. seingat aku la kan, kegilean korea ni bermula mase aku mula2 masuk u dulu, start ngan citer winter sonata..ingat lg aku dgn geng yg mempunyai tahap kegilaan yg sama, bile weekend je, kteorg start bukak panggung, tutup segala tingkap+pintu+tampal manila kad 'do not disturb' lg kt dpn pintu blik (konon nk amik mood letew..start dr malam jumaat tu sampai la ptg ahad duk melayan cd korea yg 48keping, 52 keping..kire sekali hadap jela...mase tu mandi ke makan ke dh tolak tepi dh..assignment apetah lagi, jeling pun x...hehe...berenti pun time solat, g kencing tu je..makan pun ktorg makan ape yg ade je. pendek kata, xkuar g mane2..mengadap hero korea yg cute tuh..last2 result pekse pun macam %^^&% n mase tu tepuk tangan kt diri sendri..huhu..okla, stop la citer pasal episod duka tu dulu..

sebenarnye, korean ni memang le unik, muke sengsorang xyah cakap ler putih mulus gitew..pakaian diorg pun cute n comey jeee..sebab tu, sampai sekarang pun aku memang suke g daiso..ade je yg aku beli especially face mask dia yg murah giler...tapi sedih sekali, kt daiso xjual pakaian ala2 korean ni TAPI utk xmenghampakan peminat korea cam aku nih, promosi pengenalan untuk saudara sedari dimana kpop style jacket ade d jual d sni..untuk test market, aku jual rm50 sahaja TERMASUK postage ye anak2.. OMG! rm50!rm50!!

sweet kan nokkk...beli jangan xbeli!

jacket ni dtg dgn pelbagai kaler2 yg best (hitam, maroon5, kelabu, coklat dll) n free size tau. material jacket ni, xtebal sgt macam material cardigan je..sori beb, i bab material2 ni xtau sgt, janji selesa n xpanas nak pakai..kalau korang nk g hi-tea ke, sesuaiiii la sgt..sure ade yg berkenan. sekiranye berminat, do not hesitate to contact me k

019-3841564   
ok,daaa.........

No comments:

Post a Comment