Sunday 28 October 2012

perfume oh perfume...

assalamualaikum,

dulu mase aku nak menginjak remaje gitu, memang aku jeless sgt tengok kakak aku bersama perfume2nye. Maklumle aku ngan kakak beza umo agak jauh, 8thun. Jadi bile dia dh masuk u aka dh start melaram, aku br je form1.. aku ingt lagi, utk menyamaratakan status pengumpulan koleksi perfume mcm kakak aku sebab xnak kalah punye pasal(heee), penah tau time p pasar malam, uptown ke, aku beli perfume..rm10-30hinggit je. tapi korang tau tak, mule2 test memang la best, tapi kalu korang perasan bile dh lame skit, perfume tu akan bertukar bau, bau tah pe2..bau tengik pun ade..jd berdasarkan pengalaman yg lepas2 memang aku kalau nak beli perfume mst nak cr yg original. tapi masalah jgk kalu beli yg original, sayang seribu kali sayang pulak nak pakai, sikit je pakai, itu pun pakai time nak p tmpt2 yg glam2 je..mahal ooooooo.. 

pada suatu hari, sdg aku berjalan2 lalalala d tgh ibu kota yg hiruk pikuk ini..ade la kedai perfume kepunyaan org arab la agaknye... saje nak survey harga. rupenye kedai tu amik perfume2 ni direct dr dubai. HONESTLY, ia bukan original tapi ianye perfume gred superA (kata mamat yg jual tu).  memandangkan pengalamanku dr kes2 yg lepas, aku kire boleh la mengesan btul ke x kata2 mamat tu..kirenye aku sekarang ni sudah tidak boleh d perkotak katik lagi...hahahaha.. (gelak setan sekejap d situ)..kesimpulannye, aku tlh menggerenti ianya 99% sama cam ori. citernye, memandangkan aku agak fanatik dengan perfume. memang aku setiap kali g jejalan kt shopping complex mane2, mesti aku akan singgah kt bahagian perfume2 tu segala.sebagai peminat perfume, aku saje je nak tengok perfume yg latest gitu. cara nak tahu perfume tu best+tahan lame+berkualiti blabla blah, senang je, bile diorg bg sample haruman tu (biasenye kt kertas comey), aku kan simpan kertas tu dan akan tengok berape lame haruman tu akan kekal..biasenye haruman ori akan kekal berhari jgk la. jadi bile aku g kedai yg aku cakap td tu, aku bt camtu jgk la...betul firasat aku, harumannye kekal sama dan tahan sama cam yg original..experimen ni aku bt pade perfume floral from gucci yg aku dh lame gile mengidam sebab aku tgk rege dia RM400++..tapi kt sini aku dapat rm80 sahaja...best sangattttttt!! bab appearance kotak perfume ke ape memang xyah risau memang 100% samela..kirenye, don't worry la kalu korang nak buat sebagai hantaran ke hadiah birthday ke ape n one more thing, kite sebagai isteri kene la wangi2 selalu..barula best..kikiki.. So, ceritanye aku dengan bangganye ingin menjual perfume2 dengan special price sebagai harga promosi sbb aku nak tgk market dulu, karang aku memborong sakan kt kedai tu xde sape beli, setiap satu rm80.00 sahaja tidak termasuk postage. bt mase ni, memang laku gile gucci ler sbb korang boleh g survey rege maaa dulu kalu xconfident nak beli..ok, xnak cakap byk2 dh,sile cuci mate ye..

from gucci for him..yg floral for her lupe nak snap..sori..

 peminat britney spears rugi xbeli.....











banyak lg sebenarnye, tapi sebagai hambe yg serba kurang ini, penatla nak snap gambo byk2

berminat?

 019-3841564

sebagai harga pengenalan, sila tambah rm5 sahaja utk postage.

ok,daa...........

1 comment:

  1. kami menjalankan perniagaan berasaskan cecair dan wangian termasuk pewangi badan , pewangi kereta , wangian aromaterapi dan pelbagai lagi pada harga yang berpatutan. Belian secara borong amat dialu-alukan dan kami mencari agent dropship yang ingin menjana pendapatan pada kos permulaan yang sangat murah. Jadi apa tunggu lagi , hubungi kami segera.sekarang .

    email : shahrulfikri9@yahoo.com
    whatsapp : 013-2026597
    website : www.oppaperfume.com

    ReplyDelete