Wednesday 6 February 2013

hadiah untuk chenta hati

assalamualaikum,

                                            
aku hepi arini...2 entri arini...

8 rabiulakhir adalah tarikh ulangtahun perkahwinan aku dgn cikgu..kalendar omputih memang kami diijabkabulkan 13 mac...emm, check kalendar arini baru 6 feb..masih awal nak fikir hadiah anuversary kan..lekss dulu..tapi semenjak dua menjak ni bila cahaya keimanan itu muncul dengan tiba-tiba..chewah...baru la terase nak belek2 kalendar islam..terase jahil sgt bile umo dh tua bangka camgini tapi turutan bulan dalam kalendar islam pun fail lagi..aduyai...(mode: sedih pada diri sendri)


baiklah, back to our story..tahun ni 2013..try la check dlm kalender islam 8 rabiulakhir tu bile ek?..19 februari..alamak, aku dh jadi camgini 


xtentuarah aku tahu! help me! help me!

haaa...dh jadi minah kecoh kejap..semua kt ofis dk ingat tsunami ke ape, rupanye kes hadiah aniversary je...cisss, memang xbleh bla...aku xkeruan bagai ni sebabnye memang nak p mencari hadiah memang la kekangan yg amat, sebab sekarang stamina pun xberape nak ade, xkoser dh nak tawaf kedai, plak internet kat ofis gomen ni mudah.my pun dh kena block (terkantoi plak cr hadiah dlm mudah..hehe)...resepi pun kena block..cari.my  kena block...bosan kan! yang boleh tengok nye...emel ofis, microsoft word excel je...name kt ofis ade internet, seee..

okla, kekangan yg lain sebab nak survey ms weekend sure dri sendri xnak..weekend je la time aku duk umah..bermuhasabah diri...kononnye leee....ms tu la boleh nak bersihkan mane2 port dlm rumah yg dh bersarang..heee...(tp umah aku xdela teruk bebenor)..nk kuar lepas ofis hour, ..sure2 la cikgu akan tanye kenape aku balik keje lmbt..then, aku isteri cikgu yang mithali akan jawab cari hadiah aniversary...so the end...xde la surprise ke ape tu kan..

setelah, membuat pertimbangan sewajarnye (chewah)..maka tercetuslah

  
so, aku beli ini untuk cikgu...



saje la senang supaya cikgu semayang awal waktu...x..senang, waktu kl pun ade, kb pun ade..senang kalau travelling kan..dah la pong pang pong pang, aku bkn dpt jd duta jam ni pung ..just kasi korang idea kot2 tgh survey2 hadiah cam aku jgk ke...(baik kan aku)...heee...

lagi satu,  bagi yg sesaje nak bagi hadiah, boleh jgk bagi sejadah cam kt bwh ni..below rm10.. .kekadang xsemestinya nak kena beli mahal2..emas seketul, kete sebijik ke..beli yg rege so2 pun ok,kekadang suami boleh nangis tau..

 
sejadah ni comelsss untuk suami korang yg slalu g outstation..boleh la si dia nak semayang kt mne2 je kan..
  
ok, daaa............... 

No comments:

Post a Comment