Thursday 14 February 2013

untung la ade bonuslink nih!

assalamualaikum,

ingat lagi entri pasal cr hadiah untuk cikgu..haa..kalu korang xbace, memang sure la xhingat kan..xpe, arini aku nak bagi tips yg korang berbelanja dengan lebih jimat esp untuk beli hadiah....tapi tips ini untuk pemegang kt bonuslink je.. yg xde lg, g la apply, xsusah pun, isi form pastu trus dpt kad tang tu jgk n then shopping time!  
                                                       
free je apply, xde yuran tahunan, xde charge renew ke ape...

memandangkan aku ni super fussy la jgk psl cr mencari hadiah ni, jd bile g survey pas CNY aritu, semua tempat pun dh abis sale..ati ni pun dh berdukacita la kjp disitu...tah macam mane bukak la web bonuslink..

yups, got it! bole redeem points la till end of this month..so, berdesup la aku p parkson alamanda pas keje aritu...kebetulan time tu cikgu balik kg..skrg ni yg tgh sale pun kt parkson..itu pun untuk bonuslink members je...

so, 1st step, aku gi

                                                   

kt sini korang boleh check points n apply kad kt customer service..terkejut mak! rupa2nye hasil menggores kad bonuslink secara suke2 mase isi myk kt shell je dh dpt collect 5000++ points..itu xtermasuk time pakai bonuslink cikgu lg...kalau x, dh berjuta dah pointsss...(melampau benou statement kan)..heee...baucer rm10 = 990 points..so, kire aku dpt tukar point2 tu ke baucer rm50..yehaaa...dpt rm50, sape nak bagi...

tp lupe nak bagitau, sebelum tukar points tu memang aku dh survey online kt www.parkson.my  n berkenan ngn beg ni...
   
                                    
seriuss cantik! messager bag nampak cam macho je ngan cikgu...chewahh...rm179.90, less 20% so, jd rm143.90 jee...pastu tolak pulak ngan baucer rm50 tu jd..

 rm93.90 sahaja!!!!

waaaaaah!!.............gile untung kentang camgini kan!

so, korang ape lagi...till end of februari13 je tau!

p/s: bt pengetahuan korang aku p sane, xsampai sejam dh balik..penjimatan masa n tenaga..siap free wrapping lagi... 
  
ok, da.................. 
     

    

No comments:

Post a Comment