Wednesday 6 February 2013

sejarah blogger comelsss

assalamualaikum...

sejarah?,,,bohsan giler tajuk..tapi tang blogger comelss tu yg korang hadap jgk la entri ni kan..hihihi..arini aku isytiharkan yang aku bukan nk citer pasal the real blogger comelss cam honey koyuki tu ke, hanis zalikha tu ke, tapi akulah blogger yg comelsss itu...hahaHAHahaHAH (ketawe setan)

mse aku mula2 menulis blog tahun lepas, memang semangat membuak2, idea ni melimpah2.. chewah..tapi serius, sbb aku rse cam best je tulis then org bace..kononnye la..siap buat research, tengok ape manusia2 ni suka bace..yela ade blogger ni ribu riban follower tau (tapi terpikir gak, kalu aku bt research mende yg berfaedah skit, tah2 dah dpt MSc Engineering aku ni kan)..haha...tapi bile dh lame skit, aku cam tersedar dr alam mimpi plak, 

'siapa yg nak bace blog aku tu ha?'....

ye, memang...time tu br aku sedar diri yg aku bt blog utk org..bukan utk aku, bukan nak releasekan stress aku ni..apedaa...

ni, kembali kepada sejarah silam sekejap, mengong gak aku nih dolu2 sebab penah aku nak tukar kamera capok aku tu ke...

                                         

supaya gmbr dan liputan aku mengalahkan tv3..cisss...dan penah jgk aku pikir nak tukar tepon aku ke..

 

dgn harapan boleh trus update blog kalau aku p mane2..kononnye la..betapa aku ni begitu tah ape2 kan..tapi bile dh lame skit angin nk berblog pun dah kembali normal...kepala pun dh stabil dh..gula dlm darah pun dh kembali normal jgk...

tahun 2013! aku nak tulis ape sahaja yang aku suke...the first reason,

aku nk kurangkan aktiviti bergosip aka mengumpat aka berborak tah ape2..at least, kalau aku berblog ni kureng la kot skit aktiviti yg xberfaedah macam tu bermaharajalela kan..............
  
jadinye, aku dh brtekad untuk meneruskan kehidupanku ini dgn... 

                                              
internet xde pun ok jer sbb boleh je aku nak surf internet..kt umah ade..tab aku pung ade pe...n aku pun akan trus guna kamera linux ku sayang...sayang wei, kamera ni lame giler aku pakai start u lagi, dh la mase beli aritu mahal..tapi skrg, xde maknenye aku nak bw kamera kehulu hilir cam minah photographer..mane event2 best, yg nk snap gambo2, br la aku bw..    

bt adik2 ku syg, yg xde lg blog, terpikir nak bt blog, nasihat aku ni..(chewah, cam la lame sgt kau ni berblog keeeenn) tulis je ape yg korang nak tulis, xpayah la nak perah idea segala, tulis bile korang rase nak tulis, xnak tulis, duk senyap2..xyah g ngumpat..n apa yang korang nak tulis?...jangan tanye aku yg pastinye, n xpayah la korang nak cr idea segala sampai tension..tulis je la, ape pun yg korang nak tulis, blog ni korang punye, korang nak tulis korang comel ke, aku comel ke, laki korang handsome ke, tulis jela dik oi...si readerssss (konon ramai la yang bace) yg memang kaki membaca amalan mulia, entri yg korang suke, silalah bace, entri yg korang xsuke, sila duk senyap2.. xyah la nak mempersoalkan pulak, si blogger buat tutorial pakai shawl tapi muka xlawa ke ape..dah! insaf la cam aku ni ha...hehe..last,  just be     



 ok,daaaa..................

   

No comments:

Post a Comment