Wednesday 12 June 2013

a gentlemen's dignity.....

assalamualaikum,

korang penah lalui zaman jahiliyah?...yela, maksud saya, zaman jahiliyah versi korang la...yela, zaman jahiliyah yang mane saya btul2 laro (sila rujuk kamus kelantan untuk maksud 'laro'...heee)..satu bende yang laro tu ialah..kegilaan dengan cite korea....meh nak kasi ilmu sejarah skit kt korang (budget sejarah A la tu konon...haha), cite yg mula2 msk kt tv3 aritu, cite winter sonata la kamu2 semua...mase tu saya ingt lagi, time cite tu main kt tv, time tu la dpt msk u...yahooo.....best kan tgk tv, tanpa sekatan sape2..xde sape2 dh nk berebut2 remote tv..sebab semua warga kolej sehati sejiwa la kononnye time tu...bile start je citer tu, maka sebulat suara la penonton kt bilik tv tu mengadap citer tuh...pulak tu abis je citer, bawak pulak mood ke bilik...dh la sepanjang nk ke bilik, dok pot pet pot pet citer tuh..pendek kate, time tido br la berenti....sakai tul la time tuh....dlm bilik plk berlambak cd korea, mengalahkan kedai cd...memang pun, sbb time tuh dak bilik bt business sewa cd...mase tu beliau memang kaya raye...hahaha (apesal dh lari tajuk nih?!!?????..whatever...)....rentatan itulah jgk setan2 korea itu telah mengsakaikan result pekse saya...huh! 

tapi mujur la, dpt further degree engine lg sbb mse tu ade kengkawan yg sudi menunjukkan jalan yang lurus...cewahhh....tp perangai xabis situ je, masa kt uitm shah alam tu klimaks dia...penat plak nak taip...huhuhu...

dipendekkan citer, perasaan jemu menjelma bile dah grad (pesal perasaan jemu tu menjelma pas grad arhhhhhhhhhhh) yela, mgkn sbb tgk citer korea ni secara marathon bertahun-tahun lamanye, lama2 saya perasan cite korea ni...semua adalah stereotaip....semua adalah poyo.....boleh?.....

banyak khayalan dr yg nyata...so, sekrg bile tgk bdk2 bagitau yg syok tgk big bang...big top ke ape, saya iakan aje...sbb nanti fasa yang saya alami ini akan korang rasekan plk....

tapi.....pada suatu hari.............seorang pompuan comel dtg kembali dlm hidupku ini.... 

dialah...kim na-heul......kawan baikku....(podacit...hehe.....)

saya dh meroyan dgn a gentlemen's dignity.................


  

serius, cite tahap booooooooooombastic.....banyaknye ooooo tu menunjukkan ke'best'san citer ni yg xterhingga....dan sekrg saya dh jd sakai blk ngan cite korea....cite ni memang sesuai untuk i yg dh bekerje ni uolls sbb hero, jang dong-gun (rsenye kot...heee) pun br bt comeback lepas citer yang saya tgk all about eve 11thn dulu....


huhuhu.....(sila la tengok, jgn biarkan saya keseorangan meroyan kt cni...)  
       

No comments:

Post a Comment