Tuesday 18 June 2013

personal review : produk cantikkan kulit..............

assalamualaikum,

tengah mood excited nak masuk contest, maka semua blog peraduan diterjahnye..sebenarnye, tujuan utama ialah untuk menghilangkan stress akibat kebosanan tahap gaban ni...hampir-hampir nak hantar pertandingan menulis surat 1Malaysia td, tapi bila pikir tajuk nk kena bt research segala, terus terbantu niat tu..yela, nak kena tulis pasal pencerobohan di lahad datu aritu...mau berpeluh nak mengingat blk..heheeee...(alasan semata-mata, nak seribu daya keeennnnnnn...)

alang-alang dh cancell plan tu, untuk cerahkan biji mata ni, update blog je la...kali ni nk citer pasal keberkesanan produk terbaru yg i baru pakai ni.....

a***white.......
f****white.........
and other white white lg la.....

apepun....

saya dh stop minum semua tu...sebab lain org lain kesannye kan...dh pakai berbulan-bulan jgk la lamanye, tapi so far xde la berkesan sgt...sorrry...

secara peribadi, saya masih rasekan pure collagen iaitu kolagen tulen yg tidak dicampur dgn bahan2 lain adalah yang terbaik....bagi sy, xkesah la walaupun campur ngan strawberi ke, acai beri ke, buah durian ke, bla bla bla ke...semuanya xbegitu berkesan d bandingkan dgn pengambilan pure collagen...

jujurnye, bau pure colagen memang la azab...dulu saya ambil kolagen dgn air kopi lg...amik pulak dlm suku scoop..sgt la sedikit....satu botol kolagen yg hanya 60g, saya boleh simpan berbulan jgk la, sbb memang amik dlm kuantiti yg sedikit sgt..tapi...kesan saya boleh nampak dan org lain pun boleh nampak sbb ade yg bg feedback positif jgk la....

tapi, bg produk yg bercampur dgn cam2 buah2an ni, saya amik 4scoop penuh sehari tu, maklumla murah kan..amikla byk...siap sy berpantang xsentuh langsung air kopi tu. masuk minggu ke dua, br la start minum kopi blk, itu pun pagi, malam nak tido br minum a***/f**** tu, tapi kesan..saya xnampak pun..org lain apatah lagi...tapi xtau la kan, lain org lain kesannye kan...tapi saya nak ucapkan tahniah 1jutax kt mereka yang dh berjaya transformkan kulit menjadi cantik + putih + gebu gitu ...

nak dekat puasa ni, saya dh kembali kepada pure collagen..kalau tanye saya, brand ape terbaik...bagi saya, amik la brand ape2 pn, tapi pure collagen dr germany is the best...bau dia ok la. yg dr france tu, memang xdpt nak telan hari2, pening dgn bau dia. mgkn sbb tu la harga dia pun xmahal sgt dibandingkan dgn colagen dr germany....cuba la cari dr sape2 yg jual pure colagen dr germany ni, insyaallah ok....collagen dr germany saya xjumpe lg yg boleh beli pukal, tapi yg dr france memang byk org jual pukal...sekali beli  2 3 kilo, then repack...so, sy agak yg germany kualiti dia ok skit kot...(saya teka je...) sbb xleh nak repack ke ape kan......

ok, wassalam...............   


     


No comments:

Post a Comment