Sunday 16 June 2013

sabun susu beras termurah di dunia!!!!

assalamualaikum....

haaa..kelassss x tajuk i bagi tu....termurah di dunia tuh.....heee..aritu mse cuti sekolah, sempat la saya melancong jap ke thailand...tapi sebagai warga kelantan, ke thailand xla di kire melancong namenye..sebab sempadan je kannnn....heee..

saya akui, rata2 org thai aka ore siam ni semua kulitmye comel2 blake....heee...kulit diorg mulus tu..tapi banyak sebabnye jugak, salah satunye mungkin pd yg masih xtahu, mereka ni makan pulut, kalau kte ni makanan ruji ialah nasi tapi makanan ruji bg mereka adalah berasaskan pulut...sebab tu la kalau korang ke rantau panjang ke, boleh jumpa menu pulut ayam yang nyum nyum tu....heee...

kalau saya statekan statement ni mst korang semua akan pikir 2 3 4 kali kan..yela, yang bercakap ni bukan retis pun..tapi sekadar berkongsi maklumat..cewahhh....

korang penah dengar pasal sabun susu beras?


yela..i sedar i bukan artis macam hanez suraya dengan aurawhite nye...nora danish dgn bedak tanakanyeee...tapi secara jujurnye, sabun ni ade kuasa magicnye tau...yang pasti memang la murah, semua peringkat boleh guna....mula2 cuba, saya memang suke sgt terutamanya dgn bau sabun ni, tenang je, nak kate bau cam vanilla musk pun ade skit...lagi satu, memang byk btul buih dia...syok betul mandi ngan sabun ni, kepalkan 2 3 kali kt tgn, dh banyak buih....jangan x percaya, slps je pakai, kulit akan terase perubahannya..terase halus dan mulus gile..cubalah!!

aritu mase best fren saya nak kawin, dia dh risau sbb katenye ade bau badan la , daki la..tapi itu la perasaaan org nak kawin kan...paham..paham..saya bg dia seketul sabun ni, dia pakai 2x, dia col nak mtk saya tlg belikan lg, utk familinye plk...murah je pun, rm3.50 seketul, tapi kalau beli 3ketul, dapat rm10.00 je...

sebenarnye byk sgt khasiat sabun ni, malas saya nak taip, sbb search je kt pakcik google, berlambak-lambak statement pasal khasiat sabun ni...kawan-kawan ofis alhamdulillah, respon sgt baik sampai repeat order..so, untuk korang yang nak mtk saya tolong belikan...xde masalah, sbb kt ofis ni, saya dh macam stokis sabun susu beras la plak...heeee

1 ketul = RM3.50.
3 ketul = RM10.00 sahaja!!!

untuk mereka yang nak berkahwin, elok sgt la pakai sabun ni...gerenti puas hati=)


wassalam.......  
     


No comments:

Post a Comment