Wednesday 12 June 2013

kronologi seorang blogger...

assalamualaikum,

perasan x, musim semua excited nak tulis blog memang xmenyempat-nyempat..yela kan..sampai time keje bertimbun pun, ade mse curik2 tulis blog..tapi...bile dh musim manusia2 ni malas nak update blog.. jawabnyeee memang malas la...

memang saya sedar bende ni dh lame tau, tapi saje la ingat nak tutup trus blog..lebih2 entri sebelum ni pasal jual2 baju tu, membuatkan saya hangin..xpe, itu kte citer di lain entri...

back to our story, kebiasaannye sampai2 ofis dlm pkul 7lebih tu, haruslah saya 'on'kan pc, belek2 fb, pastu ke  blog2 wajib..adela 3 4 blog favourite yang mmg sy usha ari2..tapi lately, memang bohsan giler je duk ofis sbb semua blogger2 tu cam nak xnak je update blog..so, kesimpulannye, bile kebosanan dh menjd stresss, baik saya update blog sendiri je la... anyway, nak ucap thanks a lot sbb bile nak pencen je dr update2 blog ni...rupa2nye ade jgk yg bace...especially kaki2 shopping..heeee....oh ya! sebut pasal kaki shopping jangan lupe ujung minggu ni, jumpe kt sane tau!!! tempat sama cam tahun lepas, cuma ikut pengalaman saya sbg manusia pertama tercongok depan hall the club, manusia time tu memang ramai gile sampai  nk menyelit seperti kanak2 riang pun xbole, promoter pn kesian gk sampai xterlayan dek manusia yang nak itu ini..yela..sorang cam sakai je(termasuk la i uollss, terexcited lebih..heee).. ..tapi kalu korang nak rse cam game show running man tu ha, ok la silakanlah dtg time pg2 tuh lg yea... 

ok, wassalam....



  

No comments:

Post a Comment